Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Χρήστος Λάζαρης: Απόφοιτος ειδικότητας «Βοηθός Φυσικοθεραπευτή», Τομέας Υγείας ΙΕΚ ΞΥΝΗ


Ξεκίνησα, με πολλές προσδοκίες, το Φεβρουάριο του 2010, τις σπουδές μου στην ειδικότητα «Βοηθός Φυσικοθεραπευτή» του Τομέα Υγείας των ΙΕΚ ΞΥΝΗ.

Προτού ολοκληρωθεί το 1ο κιόλας εξάμηνο, βρήκα εργασία -συμμετέχοντας σε μια Ημέρα Καριέρας που διοργάνωσε ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ- σε επώνυμο ινστιτούτο-spa της Αθήνας.

Αφού ολοκλήρωσα το 1ο έτος σπουδών μου, το ίδιο καλοκαίρι, στάλθηκα από το ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ (Γραφείο Εργασίας Αποφοίτων και Σπουδαστών του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ), στη Σαντορίνη για πρακτική άσκηση σε spa μεγάλης ξενοδοχειακής μονάδας, όπου εργάστηκα για 4 μήνες, με επιτυχία.


Το ίδιο καλοκαίρι εξάλλου, μου δόθηκε η ευκαιρία να εκπροσωπήσω το Τμήμα μου στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ, σε εβδομαδιαίο πρόγραμμα σεμιναρίων στη Σλοβενία. Επιπλέον, συνέχισα να εργάζομαι στο ινστιτούτο-spa της Αθήνας, όπου είχα ξεκινήσει.

Κατόπιν, από φέτος το καλοκαίρι, με τη μεγάλη βοήθεια της κ. Ιωάννας Σουρίλα από το ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ –και έχοντας πλέον αποφοιτήσει από το Φεβρουάριο του 2012 - εργάζομαι σε σύγχρονο κέντρο Φυσικοθεραπείας, σε πολύ καλές συνθήκες εργασίας.

Ειλικρινά, ευχαριστώ τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ, που, μέσω του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ, με βοήθησε τα μέγιστα ως προς τον επαγγελματικό προσανατολισμό, και φυσικά που με στήριξε στο κομμάτι της επαγγελματικής μου αποκατάστασης.